Izdrukāts no: http://www.lpia.lv/?id=381
Mediju mērijumi Preses auditoriju mērījumi: Cover % (vidējā auditorija) - vidējais lasītāju skaits mērķa grupā vienam preses izdevuma numuram procentos cik cilvēku vidēji izlasa vai caurskata vienu avīzes / žurnāla numuru (procentos). Cover (vidējā auditorija) - vidējais lasītāju skaits mērķa grupā vienam preses izdevuma numuram tūkstošos cik cilvēku vidēji izlasa vai caurskata vienu avīzes / žurnāla numuru (tūkstošos). Cover max % (kopējā auditorija) - kopējais lasītāju skaits mērķa grupā, kas lasījuši kaut vienu no pēdējiem sešiem preses izdevuma numuriem procentos cik cilvēku kopā ir lasījuši vai caurskatījuši kaut vienu no avīzes / žurnāla pēdējiem 6 numuriem (procentos). Cover max (kopējā auditorija) - kopējais lasītāju skaits mērķa grupā, kas lasījuši kaut vienu no pēdējiem sešiem preses izdevuma numuriem tūkstošos cik cilvēku kopā ir lasījuši vai caurskatījuši kaut vienu no avīzes / žurnāla pēdējiem 6 numuriem (tūkstošos). Composition - cik procentu no periodiskā izdevuma lasītājiem pieder pie dotās mērķa grupas norāda, kā sadalās avīzes / žurnāla vidējais lasītāju skaits pēc tautības, dzimuma u.c. sociāli demogrāfiskajiem parametriem. TGI (Target Group Index) - konkrētās mērķa grupas sasniegšanas efektivitāte (%) salīdzinot ar kopējo preses izdevuma auditoriju piemēram, avīzes / žurnāla vidējais lasītāju skaits mērķa grupā attiecināts pret avīzes / žurnāla vidējo lasītāju skaitu mērķa grupā visi.
Reklāmu reģistrs (ADEX) Monitorings - katrs reklāmas gadījums ar datumu, laiku, mediju, GRP. Medsplit - reklāmas apjoma sadalījums pa atsevišķiem medijiem. Share of voice (SOV) - kopējais reklāmas apjoms un sadalījums: prese/TV/radio. Sponsorklips - Sponsorēšanas vizuālie klipi Sociālās reklāmas, notikumu, pasākumu reklāmas, mediju pašreklāma, pulksteņi pirms ziņām un raidījumu starplaikos, laika/sporta ziņu sponsorēšana. Sponsortreileris - Vizuālie sponsoru treileri Sponsors piedāvā filmu, raidījumu ārpus reklāmas bloka un ir redzami fragmenti no filmas/raidījuma. TVR, RTG, Rating (vidējā auditorija), % - vidējais televīzijas kanāla (programmas, klipa) skatītāju skaits no mērķa grupas noteiktajā laika intervālā (izteikts % no mērķa grupas lieluma) cik % no iedzīvotājiem vidēji noskatās analīzējamo kanālu, programmu vai klipu izvēlētajā laika posmā Audience (vidējā auditorija), '000 - vidējais televīzijas kanāla (programmas, klipa) skatītāju skaits no mērķa grupas noteiktajā laika intervālā (izteikts tūkstošos) cik tūkstoši iedzīvotāju vidēji noskatās analīzējamo kanālu, programmu vai klipu izvēlētajā laika posmā Share (auditorijas daļa), % - televīzijas kanāla skatītāju skaita un visas televīzijas skatītāju skaita procentuāla attiecība konkrētajā laika intervālā cik procenti skatītāju no viesiem tā brīža TV skatītājiem ir vērojuši analizējamo kanālu, programmu vai klipu izvēlētajā laika posmā Reach % (kopējā auditorija), % - kopējais televīzijas kanāla (programmas, klipa) skatītāju skaits no mērķa grupas noteiktā laika posmā (izteikts % no mērķa grupas lieluma) cik % no iedzīvotājiem kaut vienu minūti ir skatījušies analīzējamo kanālu, programmu vai klipu izvēlētajā laika posmā Aver. time view. (vidējais skatīšanās laiks), Sek. - vidējais televīzijas kanāla (programmas, klipa) skatīšanās laiks noteiktā laika posmā (izteikts sekundēs) vienam pārstāvim mērķa grupas ietvaros cik ilgu laika posmu viens iedzīvotājs ir vidēji skatījies analīzējamo kanālu, programmu vai klipu izvēlētajā laika posmā GRP (Gross Rating Points) - kopējā sasniegtā vidējās auditorijas masa vienas minūtes spotiem, kampaņas ietvaros vienas minūtes klipu TVR(%) summa, veido GRP masu Affinity (efektivitāte) - konkrētās mērķa grupas sasniegšanas efektivitāte (%) salīdzinot ar kopējo auditoriju piemēram, kampaņas vidējā auditorija mērķa grupā attiecināta pret kampaņas sasniegto vidējo auditoriju mērķa grupā "Visi" Frequency (reižu skaits) - vidējais objekta ievērošanas skaits uz vienu sasniegto skatītāju cik reizes vidēji viens skatītājs ir redzējis klipu (kanālu, programmu)
AQH % (Average Quarter Hour), RTG %, reitings (vidējā auditorija) - vidējais radiostacijas klausītāju skaits mērķa grupā konkrētajā laika intervālā (izteikts %) cik cilvēku vidēji klausās radiostaciju konkrētajā laika intervālā 15 minūtēs, stundā, dienā, nedēļā utml. (izteikts procentos) AQH (Average Quarter Hour), RTG, reitings (vidējā auditorija) - vidējais radiostacijas klausītāju skaits mērķa grupā konkrētajā laika intervālā (izteikts tūkstošos) cik cilvēku vidēji klausās radiostaciju konkrētajā laika intervālā 15 minūtēs, stundā, dienā, nedēļā utml. (izteikts tūkstošos) Reach % (kopējā auditorija) - kopējais radiostacijas klausītāju skaits mērķa grupā noteiktā laika posmā (izteikts %) cik cilvēku kopā klausās radiostaciju konkrētajā laika intervālā 15 minūtēs, stundā, dienā, nedēļā utml. (izteikts procentos) Reach (kopējā auditorija) - kopējais radiostacijas klausītāju skaits mērķa grupā noteiktā laika posmā (izteikts tūkstošos) cik cilvēku kopā klausās radiostaciju konkrētajā laika intervālā 15 minūtēs, stundā, dienā, nedēļā utml. (izteikts tūkstošos) Profils (auditorijas profils) - sadalījums pēc sociāli demogrāfiskiem parametriem norāda, kā sadalās radiostacijas auditorija pēc tautības, dzimuma u.c. sociāli demogrāfiskajiem parametriem (izteikts procentos vai tūkstošos) AQH Share (Average Quarter Hour Share), SHR (auditorijas sadalījums) - radiostacijas klausītāju skaita un visa radio klausītāju skaita procentuālā attiecība konkrētajā laika intervālā klausīšanās laika sadalījums pa radiostacijām, kas norāda katras radiostacijas tirgus daļas lielumu (izteikts procentos) TSL (Time Spent Listening) (klausīšanās ilgums) - vidējais radiostacijas klausīšanās ilgums noteiktā laika posmā (izteikts minūtēs no raidīšanas ilguma) vienam radiostacijas klausītājam mērķa grupā cik minūtes vidēji viens radio klausītājs klausās radiostaciju (izteikts minūtēs)
Interneta auditoriju mērījumi: Cover % (vidējā auditorija) - vidējais Interneta lapas vienas dienas apmeklētāju skaits izteikts procentos no izvēlētās mērķa grupas cik vidēji vienā dienā Interneta lapu cilvēki apmeklē (procentos) Cover (vidējā auditorija) - vidējais Interneta lapas vienas dienas apmeklētāju skaits izvēlētajā mērķa grupā, izteikts tūkstošos cik vidēji vienā dienā Interneta lapu cilvēki apmeklē (tūkstošos) Cover max % (kopējā auditorija) - kopējais Interneta lapas apmeklētāju skaits nedēļā, izteikts procentos no izvēlētās mērķa grupas cik cilvēku kopā ir apmeklējuši Interneta lapu nedēļas laikā (procentos) Cover max (kopējā auditorija) - kopējais Interneta lapas apmeklētāju skaits nedēļā, izteikts tūkstošos, izvēlētajā mērķa grupā cik cilvēku kopā ir apmeklējuši Interneta lapu nedēļas laikā (tūkstošos) Composition - cik procentu no Interneta lapas apmeklētājiem pieder pie dotās mērķa grupas norāda, kā sadalās Interneta lapas apmeklētāju vidējais lasītāju skaits pēc tautības, dzimuma u.c. sociāli demogrāfiskajiem parametriem TGI (Target Group Index) - konkrētās mērķa grupas sasniegšanas efektivitāte (%) salīdzinot ar kopējo Interneta lapas auditoriju Piemēram, Interneta lapas vidējais apmeklētāju skaits mērķa grupā attiecināts pret Interneta lapas vidējo apmeklētāju skaitu mērķa grupā visi
Avots: TNS/BMF
|
22.11.2024 |